Medewerker Salarisadministratie

Ken jij alle ins- en outs van het voeren van een salarisadministratie en wil je graag een
functie met méér mogelijkheden? Denk je hierbij o.a. aan meer klantencontact en het
bieden van uitstekende HR-ondersteuning? Dan bieden wij, bij DION HR Services, deze
kans: een dynamische functie bij een veelzijdige dienstverlener op het gebied van
salarisadministratie en HR!

Wat ga je doen?
Als medewerker Salarisadministratie is jouw hoofdtaak het zorgdragen voor een correcte verwerking
en inrichting van de salarisadministratie voor diverse klanten. Daarnaast weet je door je werkervaring
vragen op het gebied van o.a. loonbelasting en sociale zekerheid op een natuurlijke, vakkundige
manier te beantwoorden.

Maar er is méér: naast salarisadministratie, geef jij klanten (en collega’s) ook ondersteuning op het
gebied van HR. Jij bent een aanspreekpunt op het gebied van cao’s, arbeidsvoorwaardelijke regelingen
en wetgeving. Je hebt veel kennis van deze verschillende cao’s en regelingen, zodat je onze klanten
kunt voorzien van een goed advies. Je houdt van vernieuwing, digitalisering en komt met initiatieven
om het werk nog slimmer en klantgerichter te kunnen uitvoeren!

Wie ben jij?
Jij herkent jezelf in de volgende eigenschappen: gedreven, klant- en resultaatgericht. Jouw kennis van
salarisadministratie breng jij ook met veel enthousiasme over aan jouw collega’s en klanten.
Jij bent een vriendelijke collega die onderdeel gaat uitmaken van ons professionele team.

Verder vragen wij van jou
■ Aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van salarisadministraties;
■ Een afgeronde opleiding in deze richting (bijv. PDL);
■ HBO werk- & denkniveau;
■ Kennis van ontwikkelingen op het gebied van HR;
■ Vaardig in Excel + een sterk cijfermatig inzicht;
■ Kennis en ervaring met AFAS Profit en/of Cobra is mooi meegenomen!
■ Beschikbaar voor gemiddeld 32 tot 40 uur per week (eventueel in te vullen door in de maanden
rondom de jaarwissel meer uren te werken dan alle overige maanden in het jaar.)

Leuke extra’s, naast erg veel werkplezier
■ Flexibele werktijdenregeling (voor een goede balans tussen werk & privé)
■ Minimaal 25 vakantiedagen + 12 ATV dagen (o.b.v. een fulltime werkweek)
■ Een prima salaris (conform cao OWASE)
■ Een goede pensioenregeling voor later!

Over ons
Je komt in dienst bij DION HR Services, waarbij je in een team van HR specialisten gaat werken. Wij
bieden ondersteuning op alle HR facetten, zodanig dat we organisaties kunnen ondersteunen bij alles
wat met HR en salaris te maken heeft. Bij de opstart van een nieuwe opdracht wordt eerst gekeken
naar de beste match voor de opdracht en de talenten en kwaliteiten van onze HR collega’s. Zo zorgen
we ervoor dat alle HR expertises juist worden toegepast die van belang zijn voor de betreffende
organisatie, de medewerkers die er werken en de administratie die daarbij komt kijken.

Benieuwd naar onze diensten: neem dan een kijkje op onze website: https://dion.nl/

Hebben wij jou enthousiast gemaakt voor deze veelzijdige en uitdagende functie? Neem dan snel
contact met ons op. Stuur jouw CV + motivatie naar recruitment@dion.nl t.a.v. Isa Lubbers.